1 maj 2018

Jubileum

Nu har det gått tio år sedan jag startade denna blogg, ibland har jag känt att jag vill lägga ner, men så har jag fortsatt iallafall 😁 och för tillfället har jag inga planer på att sluta även om man märker att bloggarna har börjat svalna i intresset, det är nog Facebook och Insta som gäller idag

 Tänkte att jag skulle tacka alla trogna följare och ordna med ett litet "Give Away" 
Jag lottar ut fyra nålbrev och två halsband

 Halsband nummer ett har "halskedja" av brunt linnetyg och virkade blommor i orange nyanser

 Halsband nummer två har "halskedja" i lila linnetyg och blommorna är virkade i klarblått och lila


 Nålbrev nummer ett är en nalle


 Nålbrev nummer två är ett hjärta som man viker ihop

Nålbrev nummer tre är orange citrus och nålbrev nummer fyra grön citrus.


Om du vill delta i lotteriet är det bara att lämna en kommentar på detta inlägg och nämna vilken av vinsterna du helst vill ha om om du vinner. Jag drar vinnare söndag 13 maj. Lycka till!!!


Olen pitänyt tätä blogia nyt kymmenen vuotta ja sen kunniaksi järjestän arpajaiset, voittoja ovat yhteensä kuusi kappaletta, kaksi kaulakorua ja neljä neulakirjaa. Jos haluat osallistua jätät kommentin tähän postaukseen ja kerrot mikä näistä voitoista on sinulle mieleen. Sunnuntaina 13 toukokuuta suoritan arvonnan. Onnea arvontaan!!!


I have been hosting this blog for ten years now and I will celebrate by having a Give Away. You can win a necklace or a needle case. Participate by leaving a comment and mention which prize you prefer. An orange or a blue necklace, a teddy or a heart needle case, a fruity orange or green needle case. I will draw the winners on May 13th. Good luck!!!

30 kommentarer:

  1. Lilian, jag deltar så gärna... Nålbrev nummer två är ett hjärta som man viker ihop är favoriten just nu :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa din blogg och se det fina du syr! Fantastiskt att du bloggat under 10 år. Jag gillar nålbreven nr 3 och 4 i första hand. Önskar dig en trevlig 1:a maj!

    SvaraRadera
  3. Nålbrev nr 3 . Så fint��
    Följer Din blogg med glädje.
    �� hälsning från västkusten.
    Annika Hessman Göteborg

    SvaraRadera
  4. Hej Lilian. Du är min förebild när det gäller sömnad och jag får så mycket inspiration från dig. Jag gillar nålbreven mest.
    Hälsningar Ann-Greth Hulander

    SvaraRadera
  5. Kaikki ovat ihania, mutta kun valita täytyy Nalle neulakirja ( nro 1) vie voiton.

    SvaraRadera
  6. Kaikki mallisi ovat kivoja:) Jos kuitenkin joku pitäisi valita niin nalle se taitaisi olla tai sitten lankarullakankainen sydän:)
    Blogiasi on mukava seurata ja ihailla kättesi töitä!! Onneksi saamme tilata ohjeitasi ja yrittää itsekin tehdä niitä:)

    SvaraRadera
  7. Visst är det skoj att läsa bloggar, trots Instagram, din läser jag alltid och får inspiration. Om jag skulle vinna hade jag gärna valt hjärtat med trådrullar, men allt är lika fint, så för min del kvittar det! Kram Immi

    SvaraRadera
  8. Jag tycker bättre om att läsa en blogg, så sluta inte. Nålbrevet som är en nalle, tycker jag om.
    Hoppas att våren har kommit längre på din sida av Kvarken.

    SvaraRadera
  9. Sluta inte med bloggen, det är så inspirerande att se allt fint du gör. Skulle jag ha tur att vinna så tycker jag bäst om citrusnålbreven, båda är lika fina. Hälsningar Inga-Britt.

    SvaraRadera
  10. Hej! Sluta inte med bloggen den är så inspirationsrik och det är roligare att kika på en blogg än insta.
    Superfina nålbrev om jag vinner så väljer jag hjärtat. Ha en trevlig kväll.
    /Lena

    SvaraRadera
  11. Så masse fint og hvis jeg blir trekt ut velger jeg en orange frukt :) Håper du fortsetter blogge videre for er så koselig med blogging. :)

    SvaraRadera
  12. Gratulerer med 10 års jubileet. Jeg håper ikke du legger ned bloggen. Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg et av dine fine nålbrev.

    SvaraRadera
  13. Gratulerer med 10 års jubileum! Jeg er også glad for at du fortsetter å blogge. Det er kjekt å se innom bloggene og jeg syns også det er kjekt å blogge. Så mange fine premier du har laget. Det er vanskelig å velge, men om jeg er en av de heldige så velger jeg nålbrevet med bamsen/nällen. (Men citrusene var også veldig fine)

    SvaraRadera
  14. Hej, Grattis till 10 års jubileum! Du "får inte" sluta blogga, din blogg är så otroligt inspirerande och positiv! Allt du gör är otroligt fint, men om man får önska så orange citrus eller nallen!

    Tack för att du vill dela med dej, fina bilder på handarbeten som ger mej otrolig inspiration!

    H. Sofie M-L

    SvaraRadera
  15. Gratulerer med jubileum, og jeg håper du fortsetter. Jeg syns også det er vanskelig å holde bloggen i live, så jeg hadde et pauseår i 2017. Men i år har jeg fortsatt blogget. Og da kom jeg plutselig på at jeg har nok hatt jubileum jeg også, men det ble forbigått i stillhet. Får nok heller markere et innlegg som kan være verd å jubilere for. :-) Ønsker deg en flott dag, og syns nålebrevene dine er veldig søte da.

    SvaraRadera
  16. Onnittelut 10-vuotiaalle blogille ja paljon vielä hyviä blogivuosia eteenpäin. Blogiasi on niiin mukava lukea ja nähdä mitä ihanaa olet tehnyt meidän ihasteltavaksi. Ihastuin noihin sitrusneulakirjoihin, ne ovat niin ihanan pirteitä.

    SvaraRadera
  17. Superonnittelut 10-vuotialle! Blogisi on niin rautainen, että sitä on erityisen kiva lukea. Kaikki arvontapalkinnot on ihan liian ihania, en osaa valita, vaikka olen tässä pähkäillyt jo iät ja ajat. Ehkäpä päädyn siniseen kaulakoruun, kun en sellaista kuitenkaan osaisi tehdä. Vaikka nalle olisi maailman söpöin, sydän vei minun sydämen ja sitruunaiset piristää ihanasti!

    SvaraRadera
  18. Jag läser din blogg och hoppas verkligen att du fortsätter med den. Facebook och instagram i all ära, men läsa bloggar är trevligare. Om jag skulle ha sån tur att jag vinner så skulle jag gärna vilja ha ett nålbrev, helst hjärtat. Lycka till med fortsättningen av bloggen.

    SvaraRadera
  19. Hej svejs, klart du ska fortsätta när jag precis hittat hit.
    Halsband nr 2 skulle passa perfekt hos mej.
    Kram Britt-Inger

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Hoppas du fortsätter för jag är i alla fall regelbundet inne och läser och tittar på dina fina alster. Jag skulle bli jätteglad för ett nålbrev.
    Mvh
    Elisabeth

    SvaraRadera
  21. Onnea 10-vuotiaalle blogille ja sen taitavalle pitäjälle!
    Blogiasi on todella mukava seurata, toinen toistaan ihanampia töitä ja kiva, että jaat myös vinkkejä.
    Sydämellinen neulakirja olisi mieluisin, vaikka on vaikea valita, koska kaikki ovat ihania.

    SvaraRadera
  22. Gratulerer med jubileum! Jeg liker veldig godt nålebrevene dine, og håper at jeg vinner :)
    Klem Sylke

    SvaraRadera
  23. Grattis till tio år i bloggvärlden. Jag hoppas du fortsätter länge till. Jag läser alltid dina inlägg men är dålig på att kommentera. Om jag vinner önskar jag mej ett nålbrev. Hjärtat tycker jag bäst om men citrusnålbreven är också jättefina.

    SvaraRadera
  24. Bloggen är en fin inspirationskälla, så roligt att du fortsätter.
    Jag har en tunika som de orangea blommorna skulle passa till perfekt, så håller tummarna för halsbandet.
    Monica Kekäläinen

    SvaraRadera
  25. Grattis till dina 10 år. Använder också fortfarande bloggen, blir som en dagbok om inte annat. Så fortsätt gärna. Gillar dina detaljer på dina verk som gör det där sista och lyfter så mycket. Vinner jag så gärna ett nålbrev. Kram från Pernilla

    SvaraRadera
  26. Grattis till din inspirerande blogg. Ett nålbrevshjärta som du skapat är på min önskelista.....
    /Solweig

    SvaraRadera
  27. Grattis på 10årsdagen önskar Annika. Jag tycker bäst om 3 och 4. Glada-pigga-härliga färger så här en solig dag!

    SvaraRadera
  28. Hei, sluta inte blogga. Alla nålbreven är fina.
    -alice

    SvaraRadera
  29. Jag får så mycket inspiration (och kunskap ) genom din härliga blogg, så fortsätt, fortsätt. Jag läser regelbundet även om jag inte så ofta lämnar kommentarer. Skall bättra mig där... Jag skulle bli extra glad för nålbrevsnallen men alla dina vinster är fantastiskt fina. Grattis till de 10 åren. Önskar Christina i Norrköping

    SvaraRadera
  30. Jag gillar din blogg som jag följt i många år och så älskar dina vackra väskor
    så sluta inte blogga! :)
    Ha det gott i sommarvärmen!

    SvaraRadera