9 juli 2016

Vinnare/Voittaja/Winner

Tack till er alla som velat delta i mitt Give Away. Jag är alldeles överväldigad av det stora intresset, det gör mej så glad, inspirerar och sporrar att fortsätta med mina väskor :o)
En vinnare har lottats fram och väskan kommer att resa till Sverige (tror jag) det är Annicka Berglund med kommentaren:
                                                                                                                                                                Åh vill vinna den. Så läcker
3 juli 2016 11:43 
som vann väskan. Grattis till Annicka!!!! Kan du vänligen meddela mej din adress så kommer väskan på posten, min mejladress är:  lappeklipp@hotmail.com


Hurjan paljon kiitoksia kaikille teille osallistujille, olen todella otettu että niin moni halusi olla mukana arvonnassa. Yksi voittaja on ny arvottu ja laukku matkustaa Ruotsiin Annicka Berglundille.


A huge thanks to everyone that participated in my Give Away, I´m thrilled that so many wanted to join, it inspires me to go on with my bag-sewing. This time the bag will travel to Sweden and Annicka Berglund. Congrats to Annicka!

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till Annica. Hon blev helt säkert glad tror jag.

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till vinnaren av denna underbara väska som jag helt missat att chansa på!! Så synd... men jag ger inte upp!

    SvaraRadera