6 okt. 2015

Två halsband till

Nu har jag sytt klart alla halsband jag skall ha med till Umeå om en dryg vecka
Här har jag använt mej av blommor sydda utan Yo-Yo Maker, de här är min egen design

 Kedjan är gjord på samma sätt som tidigare, men jag har trätt stora vita träpärlor på utsidan av tygtuben i närheten av blommorna

Mitten-bollen på blommorna har jag klippt från ett tyg med cirklar, det ni ser på bilden, var passande storlek på cirklarna för detta projekt

 Och så har jag gjort ett neutralt grått/vitt halsband med blommor tillverkade med Yo-Yo Makern

I mitten små metallblommor inhandlade hos Helmisatama

Vi har haft första frosten här inatt och rimmet ligger fortfarande kvar på gräsmattan, blir att plocka fram varmare kläder hädanefter 

Ni skall ha en fin fortsättning på veckan!

3 kommentarer:

  1. Ihania kaulakoruja molemmat, nuo sopivat monen värin kanssa ja varmasti huomataan!

    Mukavaa Uumaja matkaa:)

    SvaraRadera
  2. Du är också väldigt flitig. Jättefina halsband. Snygga kläder har du också sytt. Lycka till i Umeå, björkarnas stad.

    SvaraRadera
  3. Kauniita molemmat ja onpas upea tuo kangas!

    SvaraRadera