14 juni 2015

Axelväska nummer 2

Nu har jag sytt en till axelväska, samma modell som i förra inlägget
 Den har helt annan look med regelbundna rutor och quiltad i "traditionell" Lappeklipp-stil :o)

 Här har vi baksidan

Jag slog öljetter i sidorna och trädde i axelbanden i dem

 En duffel-knapp går bar att använda på väskor också 

 Insidan är vit med endast några färgade/mönstrade inslag i fickornas övre kanter

Tänk att de kan se så olika ut beroende på vilka tyger och teknik man valt att använda

Jag håller på och syr ännu en tredje variant av axelväskan och den får ni se i nästa inlägg.

Ni skall ha en fin början på ny vecka som faktiskt är Midsommarvecka. Jihooooo!!!

9 kommentarer:

  1. Ihana laukku, kauniit kankaat olet valinnut. Niin ihastuttava tämäkin laukku!

    SvaraRadera
  2. Ytterligare en jättefin väska som du har sytt och fint kviltat. Kul att se modellen i olika tygval! Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad snyggt...så otroligt fina de är båda två!! Du är såå otroligt duktig! dina bilder är också helt underbara! Jag är full av beundran! Här finns mycket för mig att titta på då jag varit borta från nätet såå länge!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Underbara väskor vilken som, allt som du tar dig för är så stiligt och snyggt! Kram Immi

    SvaraRadera
  5. Kaunis laukku punaisenakin, tosi kaunis!

    SvaraRadera
  6. Varifrån kommer alla de här sköna väskor??? Jag har inte sett här :(

    SvaraRadera
  7. Tosiaan, aivan erilainen kuin kuin edeltäjä. Kaunis tämäkin, tietysti. Hienoa koukerotikkausta.

    SvaraRadera