6 nov. 2012

Hej på er

Jo, jag är nog vid liv trots att det varit lugnt och stilla hos Lappeklipps en tid. Mycket på gång för tillfället. Jag har startat upp mitt första projekt från min nya bok Floral Dimensions av Pauline Ineson
 Vindruvor är först på agendan och gissa om de var kul att sy, jag är sååååå förtjust i den tredimensionella looken på projekten i denna bok, jag har satt en liten egen twist på vindruvsrankan
Parallelt har jag också ett blått projekt på gång, men det är än så länge hemligt så det bjuds bara på en tjuvtitt i detta läge.
Ha det gott i slott och stuga!!!!!!!!
Kramar från L

5 kommentarer:

  1. Så fint med vindruvorna, den tekniken skull man vilja kunna.

    SvaraRadera
  2. Så spennende arbeider du holder på med. Gleder meg til å se mer.

    SvaraRadera
  3. Sså fint och visst är det härligt med fina böcker som man kan hämta inspiration ur.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Mitä, mitä hienoa sinulla on taas tulossa, jännittää. Upeat viinirypäleet.

    SvaraRadera
  5. Jag säger bara; ljuvliga bilder Du visar!

    Dollandesign

    SvaraRadera