2 juli 2009

Är livet en dans på rosor??????

Nej knappast.....men midsommar-rosorna blommar något alldeles fruktansvärt denna sommar och vilken bedövande doft sedan....man blir "hög" för mindreÄr de inte underbara och ovanligt stora. Vi har haft varmt i två veckor i ett streck, kan det månne vara orsaken till den rikliga blomningen?
Medan jag var på min resa västerut har jag haft glädjen att motta en Award, passande, är det just en ros som delas ut på den
Flittige hender har har gett mej Awarden, tuuusen tuuusen tack kära du, det värmer!!!!!
Jag skulle ju min vana trogen vilja ge den åt ALLA ni som besöker min blogg, men om jag skulle anstränga mej denna gång och plocka ut tre stycken bland er alla fantastiska bloggägare så jag skickar den vidare till:
Tildas vänner och Jeanette Cecilia och Kära nån ni har kanske fått den redan tidigare, men i så fall är ni värd den många gånger om!!!!!!!!
På syfronten har det gått trögt på sistone, har jobbat långa dagar och då hinner jag inte med så mycket annat, men fr.o.m. måndag har jag två veckor semester och hoppas då hinna med lapperier.
Önskar er alla ett "somrigt" veckoslut!!!!!!!!!!!!


6 kommentarer:

  1. Vilken FANTASTISK ros! Himmelsk!
    Ååå vad jag är otålig på att mina rosor som jag satte förra sommaren ska börja växa till sig. Men trädgård tar tid, så är det bara. :)

    SvaraRadera
  2. Så nyyyydelige roser, kjempe vakre bilder.

    SvaraRadera
  3. Vilka fina rosor!!!Formodligen varmen som fatt dem att blomma ut for fullt!!!!Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar ros! Skulle så gärna vilja ha en ros hemma hos mig, men hittills så har ingen klarat vintrarna. Vad heter den här rosen?

    SvaraRadera
  5. Vilken ljuvlig ros du har. Och så mycket blommor på den.
    Ha en skön helg och semester nu.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  6. Tack för award!!!
    Nu har jag gett den vidare på min blogg, tog lite tid.

    Gillar redwork broderiet mycket.
    Håller också på med liknande till överkast :-)
    Kram

    SvaraRadera