30 nov. 2008

Suddigt värre..........

........blev fotona denhär gången....äh....vi låtsas att de är tagna genom ett lyckoskimmer.....hmmmm???? Nåväl, bilderna skall denna gång föreställa stjärnan som moderföreningen FinnQuilt skickade ut anvisningarna till i sin julhälsning i år................man syr uddarna runt papper och det var ganska knepigt att hålla reda på alla småbitar, den är nämligen ganska liten och innehåller 60 stycken uddar, tråden ville bara trassla in sej hela tiden, men nu är den gjord. Jag piffade upp min variant med små genomskinliga pärlor i ändan av varje udd.....
...trevlig fortsättning på söndagen och första advent!!!!!

3 kommentarer:

  1. Jösses, har du gjort den?!
    Snygg! Jag vet redan att för min del lämnar den ogjord...
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Oj oj, det där ser svårt ut!!
    Och pilligt! Men fint!!
    Anna-G

    SvaraRadera
  3. Du milde tid, HUR i hela friden håller man reda på alla dom uddarna...jag titta på beskrivningen efter vi fick den...men , men ...jag hoppar över stjärnan denna jul...
    Du har ju lyckats jättebra, den är hur fin som helst!!!

    SvaraRadera